معاون سیاسی و امنیتی استاندار : بر ضرورت بهره‌گيري از فکر و ایده جوانان در برنامه ریزی ها تاكيد كرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

معاون سیاسی و امنیتی استاندار : بر ضرورت بهره‌گيري از فکر و ایده جوانان در برنامه ریزی ها تاكيد كرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار : بر ضرورت بهره‌گيري از فکر و ایده جوانان در برنامه ریزی ها تاكيد كرد

معاون سياسي و امنيتي استاندار، بهره گيري از فکر و ایده جوانان در برنامه ریزی ها را مورد تاكيد قرار داد و گفت : مي توان با تشكيل اتاق هاي فكر در دستگاه هاي دولتي و خصوصي از ظرفيت و استعداد و از فکر و ایده های نو و خلاقانه جوانان در برنامه ريزي و تصميم گيري ها استفاده نمود.

  به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، علیرضا رادفر روزگذشته در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تاكيد بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به بحث جوانان و مسائل مربوط به آنان گفت: اداره كل ورزش و جوانان نبايد تنها امور مربوط به ورزش را محوريت قرار دهد بلکه باید در راستاي رفع مسائل و مشكلات مربوط به جوانان و ايجاد انگيزه هاي لازم جهت پيشرفت و شكوفايي آنان نيز برنامه ريزي و اقدام نمايد.

 

 

 

  وی در اين جلسه که در استانداری برگزار شد با اشاره به بیکاری و نبود فرصت های شغلی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات جوانان، اظهار داشت: نبايد تعريف ما از اشتغال صرفا به شغل هاي پشت ‌ميزنشيني و اداري محدود شود بلكه مي توان با كارآفريني، خلاقيت و انجام حمايت‌هاي لازم، فرصت هاي جديد شغلي براي جوانان ايجاد نمود.

 

 

 

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری، گفت: هدف گذاری مقام معظم رهبری در آغاز هر سال نتیجه مطالعات و نیازهای کشور است که باید در راستای این هدفگذاری قدم برداشت و در سال جديد نيز كه مزين به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است، تلاش نمود.

 

 

 

  رادفر با تاكيد بر ضرورت اجتناب از گسترش بداخلاقی در جامعه اظهار داشت: خوشبختانه با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، شاهد ترويج نشاط و اميد در جامعه هستيم بطوريكه آمار پرونده های قضایی نيز در اين مدت 9 درصد کاهش یافته است و اين موضوع بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

 

 

 

  وی تمهید مقدمات اجرای ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و هم افزایی دستگاهها را از عمده اهداف مربوط به ستاد ساماندهي امور جوانان عنوان كرد و گفت: بايد با مطالعه، برنامه ریزی و ارتقاي هماهنگي هاي لازم، بيش از پيش از ظرفيت دستگاههاي دولتي در امور مربوط به جوانان استفاده نمود در اين زمينه لازم است با تدوين استراتژی مشخص، کارهای مربوطه اولویت بندی و هدفمند شوند.

 

 

 

  وی همچنین گفت: از 17 تا 24 خرداد به عنوان هفته جوان نامگذاري شده است که باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم براي برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي اين هفته انجام گيرد.

 

 

 

  وی در ادامه سخنان خود با بيان اينكه هدف ما رضايتمندي مردم است، گفت: خدمت رساني بهينه به مردم و ارتقاي رضايتمندي شهروندان از مهمترين سياست هاي پيش روي دولت تدبير و اميد است و ما نيز در استان بايد براي تحقق اين هدف متعالي تلاش تلاش نماييم.

 

 

 

  وی در پايان با بيان اهميت جلسات ستاد ساماندهي امور جوانان و لزوم حضور مديران و مسئولان ذيربط در جلسات اين ستاد افزود: از مديران عضو ستاد ساماندهي امور جوانان انتظار مي رود با توجه به اهميت موضوع شخصا در جلسات ستاد حضور يابند.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 13140511
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7